''CREDINTA NOASTRA ESTE VIATA NOASTRA''card.Iuliu Hossu

vineri, 27 august 2010

Primele impresii:)

Roma.... hmmm .. impresii dupa o saptamana.
Sunt de o saptamana in vechea Cetate a Romei. De luni am inceput cursul de italiana, merge bine dar e tare cald. In clasa suntem un grup de diferite nationalitati: ucrainieni, irakieni, indieni si romani.
Am vizitat cate ceva in primele zile dupa ce am ajuns, ca sa ma obisnuiesc cu autobuzul, cu metroul. Momentan stau in Colegiul unde se tine cursul, Colegiul Oriental Ucrainean, niste oameni primitori si distractivi.
Suntem 7 romani, din Cluj, din Blaj, din Baia Mare si eu singurul oradean.
Am participat la diferite Liturghii, ucraineana , irakiana, indiana si fiecare iti lasa impresia ei si te patrunde. Duminica vreau sa particip la o Liturghie in romana, undeva in centru.
Multumesc lui Miha pentru ajutorul acordat:) era mai greu fara un ajutor unele lucruri, multumesc lui Andrei ca s-a gandit la mine si m-a sunat. Va multumesc voua tuturor
Ramanem uniti in rugaciune catre Acelasi Prieten Isus
Cu zambet,
Eugen

5 comentarii:

  1. MULT SUCCES ÎN "CETATEA ETERNĂ", NU TE LĂSA COPLEŞIT DE EA.TRĂIEŞTE CU MULT CURAJ TOT CE ŢI SE ÎNTĂMPLĂ NOU.PRIMEŞTE-L PE IISUS CÂT MAI DES ÎN INIMA TA ŞI VEI AVEA CURAJUL GARANTAT. "VIVAT,CRESCAT,FLOREAT"

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru ganduri, tare as vrea sa stiu din partea cui vin.:)multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Distractie placuta :) eu atat iti urez :)

    fain e blogul tau :)

    te aştept să dai bineţe şi pe al meu :=

    Andrei

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Inceputul e greu!Dar vei vedea ca va fi frumos, o experienta de neuitat!
    Mult succes si toate cele bune!

    Pupici banateni,
    Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc mult Ana, succes si tie pe Magheru 25:)

    RăspundețiȘtergere