''CREDINTA NOASTRA ESTE VIATA NOASTRA''card.Iuliu Hossu

vineri, 13 februarie 2009

medugorje


Experienţă la Medugorje În perioada 27 iulie - 8 august anul acesta am avut deosebita plăcere de a merge pentru a doua oară la Medugorje. Medugorje este un sat în care Fecioara Maria continuă să transmită lumii întregi mesajele Sale, prin intemediul vizionarilor. Anul acesta am participat la două dintre apariţiile Fecioarei: pe dealul Podbrodo prin Iacob şi la Cenacolo prin Marijane. Medugorje este un loc unde simţi cu adevărat că eşti un ,, alt om “, experimentezi cu adevărat prezenţa Mariei. O experienţă pe care de multe ori nu o poţi relata, de care eşti pur şi simplu fascinat. Liturghia oficială de pe muntele Krijevac a avut loc la ora 5:00. Aici au fost prezenţi peste 600 de preoţi catolici din peste 100 de ţări, inclusiv România. A fost un moment important, încărcat de binecuvântări. În mesajul pe care Sfânta Fecioară l-a dat Mirjanei, ne-a cerut să ne curăţim inimile şi să-L lăsăm pe Isus să pătrundă în sufletele noastre. Ea ne-a spus că “în momentul când priveşte la sufletul nostru se întristează de ceea ce vede”. În schimb, la apariţia de pe Podbrdo, Fecioara Maria ne mulţumea că am răspuns chemării sale şi ne-a dăruit binecuvântarea sa maternă. După părerea mea, Medugorje este locul în care se simte cu adevărat prezenţa Mariei la fiecare pas, dar şi iubirea pe care Isus ne-a spus că trebuie să o avem unul faţă de altul. Această iubire se putea lesne observa din relaţiile dintre pelerini, dar şi dintre localnici şi pelerini. Aş dori să-i mulţumesc Maicii Sfinte pentru acest minunat dar de a participa pentru a doua oară la festivalul tinerilor de la Medugorje. Eugen IVUŢ

10 comentarii:

  1. Domnul să te binecuvânteze, vrednice tinere!
    Văd că nu-ţi trebuie două vorbe ci ţi-e destul una!
    Mare lucru să ştii: ASCULTAREA!
    Bine ai venit pe Blogspot!
    Fă-ţi misiunea fără preget, fără să aştepţi nici o plată!

    Cu mulţumire suflească, căci ştiu că nu pierzi vremea, al tău prieten Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  2. E un loc pe pamantul acest plin de rautate unde Fecioara Maria a ales sa ne vorbeasca pentru ca ne iubeste , o iubire pe care doar EA MAMA noastra stie sa ne-o daruiasca.

    Ferice de tine pentru ca ai fost in acest loc unde FEIOARA MARIA ne vorbeste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost la Medugorje in 4 octombrie si am stat pana in 11.M-am schimbat total in bine si intr-adevar am simtit locul sfant si pe Fecioara Maria.Cu adevarat va spun ca credinta ta,de o ai,te poti vindeca de orice.
    Mircea din Cluj.Laudat fie Iisus!
    Marie,mama lui Dumnezeu,roaga-te pt noi,amin!

    RăspundețiȘtergere
  4. ii un loc frumos dar este greco catolic.ceea ce nu pot sa accept niciodata. la voi la greco catolici nu este o randuiala voi mancati beti si dupa aceea oficiati SFANTA LITURGHIE.Este ceva foarte ciudat. asa ca "Pocaitiva fratilor ca nu stiti vremea nici ceasul in care va veni Fiul omului" DOAMNE AJUTA

    RăspundețiȘtergere
  5. Medugorje este cu adevarat un loc ales de MARIA MAMA noastra a tuturor ,sa credem cu adevarat caci la medugorje te vindeci de toate bolile.te poti ruga cum nu poti sa o faci in alta parte am fost de 2 ori si osa ma mai duc de cate ori o sa am ocazia impreuna cu familia.Acum nu imi gasesc cuvintele si plang de bucurie ca am putut sa va scriu. Dumnezeu sa ne aiba in paza.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este o prostie sa se spuna ca este un loc de plerinaj doar pt. catolici sau ortodocsi,este o mare greseala cand spui asa ceva.ISSUS este unul si acelasi pt. toti, indiferent de religie dar societatea a facut mai multe religii.Medugorje caci despre acest loc sfant este vb.este un loc unde simti numai bucurie si te intorci total schimbat si vindecat.Locul unde traiesti cu adevarat unde ai vrea sa te intorci ori de cate ori ai ocazia, sunt zile de pelerinaj care nu ai cum sa le uiti.Am fost de 2 ori la Medugorje unde am fost vindecat cu adevarat,Multumesc LuiISSUS ca Exista si Fecioarei MARIA ca ne ajuta sa ajungem aici. Unii cred ca este o rusine pt ziua de azi sa spui ca mergi la Sfanta Biserica sau ca esti crestin ,nu fratilor nu trebui sa ne fie ,,frica'' sa-L laudam pe DOMNUL.Nimic nu vom putea face fara DUMNEZEU chiar daca uneori crede ca noi putem face totul fara ajutorul LUI ISSUSE ITI MULTUMIM PT.TOT CE NE DAI.Ajuta-ne ISSUSE ca sa ne puem ruga mai mult ,veniti fratilor la rugaciune veniti sa-L laudam pe Domnul , veniti la biserica .DUMNEZEU SA NE AIBA IN PAZA. Laudat sa fie ISSUS si MARIA . sandu (alba)

    RăspundețiȘtergere
  7. Medugorje....nu este un loc de pelerinaj greco catolic.....acolo merge cine vrea.....e un loc care a schimbat viata multora.....de vazut cartea scrisa de un pelerin ortodox:) PELERINUL ORTODOX LA MEDUGORJE.
    Dumnezeu sa va de-a lumina si pace.....traiti cu bucurie credinta care o aveti fara sa judecati pe altii....va doresc multe haruri

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnule Sandu va multumesc pentru cuvintele dumneavoastra...rugam impreuna pe Maica Domnului nostru sa ne daruiasca fiecaruia puterea de a merge inainte pe drumul greu, dar frumos al vietii.
    Va doresc UN AN NOU PLIN DE BUCURII. ISUS sa va fie mereu alaturi in tot ceea ce faceti
    Dumnezeu sa va binecuvinteze si pe cei dragi dumneavoastra

    RăspundețiȘtergere
  9. LAUDAT SA FIE ISUS SI MARIA am fost din nou la MEDJUGORJE cu un grup de pelerini de toate confesiunile care s-a format de la ALBA,organizatori niste oameni de milioane MARCELA TUREAN SI MARIO GROSSO.Ce sa va spun ca de acolo vii incarcat numai cu energii pozitive,am fost la festivalul tineretului unde au fost peste 40 000 de pelerini din intreaga lume si au concelebrat liturghia zilnica peste 500 de preoti din toate riturile crestine.am participat la tot programul (care inseamna KRIJEVAC ,calea crucii ,PODBRDO rozariu intreg ,procesiunea care a avut loc in intreg satul cu cantece si rugaciuni ,marturisirile care au avut loc in fiecare zi ale oamenilor care sau vindecat care s-au convertit ,a caror viata s-a schibat la MEDUGORJE.Acolo sant oameni care iti ofera totul din tot ce au ei cu bucurie).
    Dar nu in ultimul rand am avut placuta placere sa putem participa la 2 aparitii a FECIOAREI MARIA LA VIZIONARA MARIA. imi pare rau ca nu mai pot sa sriu dar o sa revin cu completari.

    RăspundețiȘtergere